Dagens latter

Fy flate alts!!!!!

S er jeg her igjen. Det er helt villt lenge siden jeg skrev p bloggen og nesten like lenge siden jeg har trent ordentlig. I lpet av treningsprosjektet gikk jeg ned 8,2 % fett p 8 uker, noe som var dritbra. Men s er jo det store sprsmlet,; hva skjedde etterp? Joda, det som s ofte skjer, treningen har ftt mindre plass, maten har ftt ilsvarende (om ikke mere) plass. Ergo er jeg i pluss igjen. Pluss litt pluss til.

Puh, hvorfor er det snn at dette er en berg og dalbane. Logikken og kunnskapen tilsier at det bare er holde seg i jevnt god form og fortsette med treninga som fr. Relaiteten tilsier at det ikke skjer i det hele tatt. Jeg er s drit lei av dette!

N str det en sydentur for dra ogs... Jeg gleder meg til sol, men ikke til bikini...

Bare 0,4 % ned...

Tirsdag er her og det har vrt ny runde veiing og mling. Har bare redusert fettprosenten med 0,4 % denne uka. Er vel ikke uventa da det er normalt stagnere litt etter en stund, men synes jo det var utrolig gy med "store" tall de tidligere ukene. Totalt sett har jeg redusert fettprosenten med 5,3 % p 4 uker s det er jo fint.

I pinsehelga var jeg p besk hos kjresten som bor p Rst (ytterst i Lofoten for den som ikke vet hvor det er). Fikk tilgang p treningssenteret der slik at jeg fikk gjort hovedktene mine. De har et fint treningsrom, men savna kettlebells og ringer. Kettlebells er nok en favoritt hos meg s gleder meg til i morgen for da skal jeg trene p vant sted, med kettlebells.



N m jeg ut en tur i det nydelige vret!!!

Bt in action!



Veid og mlt

I dag har vrt en maratondag s jeg benytter dagens siste minutter til noen f ord her.

Hadde grua meg til veiing og mling i dag, men er noks fornyd med at det viste seg at jeg hadde gtt ned ytterligere 1,1% denne uka. Det er totalt 4,9% mindre fett p 3 uker!!! Det er jeg kjempeglad for.

N har jeg nettopp gjennomfrt dagens minikt og i morgen venter en ny hovedkt. Men aller frst roper senga p meg. God natt! :D

I morgen er veie og mledag

Hver tirsdag er jeg inne til veiing og mling. De to forrige ukene har jeg gleda meg til dette fordi jeg har kjent p kroppen at forandringer har skjedd. Denne uka er jeg litt ambivalent. Det kan kjennes ut som kroppen har stagnert og jeg frykter for at tallene i verste fall har beveget seg i feil retning.

Det vil i s fall ikke vre noen andres feil enn min egen for denne helga har jeg bde drukket vin og spist kake da helga brakte bde bursdagsfeiring og konfirmasjon. I tillegg har jeg opparbeidet meg et noks stort underskudd p svn. Ikke god kombo!

Men man kan ikke la vre leve heller selv. I flge kostplanen kan jeg unne meg 2-3 enheter alkohol pr uke og ha en dag i uka hvor jeg spiser junk/kake/godis. De frste to ukene smakte jeg ikke alkohol og spiste s vidt noen flak potetgull og en sjokoladebit p lrdag, mens denne uka prvde jeg bde alokohol og snop.Har konkludert med at det er s ikke verd det!!!!!!

Kakene som jeg hadde gleda meg til smakte ikke s himmelsk som fantasien skulle tilsi (selv om peanttkaka og bringebrdrmmen var fantastisk god) og vinen, nei forresten vinen kan f komme p besk av og til ;)

Denne uka har jeg planer om komme meg i seng i ordentlig tid s slipper i alle fall svnunderskuddet motarbeide prosessen.

Har forresten trent hovedkt i dag, det var deilig! Kjenner at med litt mer svn i kroppen ville jeg hatt enda mer gi, men det fr bli p onsdag. I dag har jeg gjort s godt som jeg kunne ;)

Skal bare...

Skal dra p trening snart, - jeg skal bare... Hres det kjent ut?

I dag er jeg skikkelig trtt og kjenner at jeg har lyst droppe kontorarbeid, utsette treningen til i morgen og krype tilbake under dyna. Heldigvis har jeg erfart at etter trening funker hodet bedre, kroppen er gladere og jeg er superfornyd. Dessuten har jeg ftt nytt treningsprogram siden det er mandag og der er en av mine favorittvelser med, nemlig ettbeins marklft. Jeg ligger p mellom 16-24 kg litt avhengig av om jeg holder vekt i ene handa eller begge.


Her er en video jeg har funnet p youtube som viser velsen

Kjenner motivasjonen stige mens jeg skriver s n er det p tide med litt pfyll av drivstoff og s brer det avgrde p trening. Juhu!!!

Dagen har gtt fort

Denne dagen har vrt veldig innholdsrik. Masse hyggelige folk og mye god mat! Har vrt i konfirmasjon og spist masse kake. Interessant merke at jeg ikke syntes kakene smakte like godt som forventningen til f spise dem


I kveld ble det en lang gtur p rundt 8 km. Deilig med litt frisk luft etter en dag med hyt inntak av minusmat og lite bevegelse. Har ogs gjennomfrt en ministykekt med blant annet sideplanke 30 sek x4 p hver side.


I morgen skal jeg trene hovedkt igjen. Det gleder jeg meg til!

Lrdagskos

Siden jeg ikke spiser snop for tiden s ble lrdagskosen i kveld hjemmelaget grovbunnet pizza m/biffkjtt marinert i hvitlk og olivenolje, artisjokkhjerter og blmuggost. Det ble utrolig godt!

Det gr egentlig overraskende bra kutte ut godteri. Jeg mtte bare virkelig bestemme meg s gikk det bra,-i alle fall s langt.

I morgen er det konfirmasjon som str p programmet. Da har jeg tenkt innvilge meg et kakestykke. Jeg har ?lov? spise junk/godteri eller lignende en dag i uka s derfor blir det litt p meg i morgen.

N roper senga p meg. God natt! :D

Hva er det du gr p?

N har jeg hatt 2 1/2 uke med trening og veiledening av personlig trener og i gr kom den frste kommentaren p at det vises. Det er ei dame som gr p mye av de samme treningene som meg som hadde blitt stende bak meg p trening og som utbrt i garderoben etterp; hva er det du gr p?!?! Har du gtt ned mange kilo?

Hun forklarte videre at hun hadde blitt stende bak meg og kunne helt klart se store forandringer p midjeml spesielt.

Sannheten er vel at jeg kun har gtt ned 2,5 kilo, men fettprosenten har redusert 3,8 % de to frste ukene. S gy at det vises allerede og jeg merker det godt p kroppen og klrne.

Skal skrive mer om slankeprosjektet i annet innlegg.

Gy, gy, gy! :D

P trening!



Velkommen til min blogg!

Dette er den frste posten p min nye blogg ;)

Les mer i arkivet Februar 2014 Desember 2013 Mai 2013
tallwomanlosingit

tallwomanlosingit

34, Bod

Jente p 34 r, 187 cm hy. Overvektig, men jobber med saken. Her kan du flge min hverdag med trening og kosthold, pluss noen refleksjoner rundt det gjre kroppen til et hyggeligere sted bo. Velkommen!

Kategorier

Arkiv

Siste innlegg

Siste kommentarer

Lenker

hits